Word jij onze nieuwe collega?

Specialist Communicatie en Marketing

Ben jij thuis in online marketing en communicatie en vind je het leuk om dit in te zetten voor ambitieuze doelen van het enthousiaste team van Bewegen Werkt? Dan is dit de functie voor jou!

Wie zijn wij?

Wij zijn Bewegen Werkt, een landelijk werkende organisatie gespecialiseerd in vitaliteit, participatie en stoppen met roken. Ons doel is om mensen in het hele land in beweging te krijgen, waardoor zij sneller participeren, duurzamer inzetbaar en vitaler zijn. Je kunt ons zien als een organisatie die er heel veel aan doet om mensen gezond en gelukkig te maken en te houden. Of het nu werkgevers, werknemers of werkzoekenden zijn, onze drive om een verschil te maken is groot!

De functie

Als marketing en communicatiespecialist ben je verantwoordelijk voor de volledige marketing en communicatie van Bewegen Werkt en Allen Carr’s Easyway. Een veelzijdige functie waarbij jij vrijheid hebt om je taken zelf in te delen en nieuwe ideeën uit te voeren. Dit doe je in samenwerking met het salesteam, onze grafisch vormgeefster, projectleiders, adviseurs, Bewegen Werkt coaches.

Jouw expertise van met name online marketing en communicatie kun je binnen de organisatie gaan inzetten. Zo verzorg je de socials, maak je onze nieuwsbrieven en beheer je onze website. Je gaat daarnaast intensief aan de slag met HubSpot. Samen met een externe partner werken we momenteel aan het opzetten van marketing automation. Heb je al ervaring met HubSpot? Dan is dit een pré. Heb je dit nog niet, zorgen we samen met onze samenwerkingspartner dat je dit snel onder de knie krijgt.

Je bent in staat om de online marketing binnen ons bedrijf verder te ontwikkelen en naar een nog hoger niveau te tillen. Daarvoor krijg je de vrijheid en verantwoordelijkheid om te werken aan de opstellen en uitvoering van marketing & communicatieplannen.

Je bent verantwoordelijk voor

  • Opstellen van marketing- en communicatieplannen
  • Schrijven en plaatsen van content voor social media, websites, nieuwsbrief, folders en andere communicatie uitingen
  • Verzamelen/ophalen van content bij collega’s
  • Onderhouden van de websites
  • Versturen van nieuwsbrieven via HubSpot
  • Beheren van marketing automation in HubSpot
  • Adverteren via social media
  • Beheer van Adwords
  • Bewaken van onze huisstijl samen met onze grafisch vormgeefster

Wie ben jij?

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Een afgeronde opleiding in communicatie of marketing
  • Enkele jaren werkervaring op het gebied van communicatie en marketing
  • Brede expertise op het gebied van social media, contentmanagement en online communicatie
  • Je vindt het leuk om de social media dagelijks bij te werken (posts maken, reageren op en delen van relevante posts, etc.)
  • Je bent zelfstandig en kunt goed plannen en organiseren
  • Goed schakelen tussen diverse werkzaamheden, producten en doelgroepen
  • Je krijgt energie van het opzetten, inrichten en uitvoeren van marketing automation
  • Kennis van HubSpot is een pré
  • Je hebt affiniteit met gezondheid en vitaliteit en je hebt gevoel voor vormgeving
  • Je levert ook een bijdrage aan het optimaliseren van de interne communicatie

Taakomvang en salaris

De taakomvang kan 0,6 -1,0 FTE bedragen afhankelijk van jouw kwaliteiten en persoonlijke wensen. Ons hoofdkantoor staat in Almelo, maar (geheel) hybride werken behoort zeker tot de mogelijkheden.

We bieden een plezierige werkomgeving met mogelijkheden voor ontwikkeling. Daarnaast bieden wij een baan met veel ruimte voor eigen inbreng. Uiteraard ook belangrijk: we bieden een salaris o.b.v. ervaring.

Sta je aan het begin van je carrière dan start je met een salaris vanaf €2.986,00 op fulltime basis (38-urige werkweek). Heb je meer werkervaring dan ligt dat hoger. Het salaris kan op fulltime basis oplopen tot ruim € 4.425,00 bruto per maand.

Enthousiast?

Je kunt tot en met 31 maart solliciteren per e-mail. Kies zelf je vorm om je motivatie en cv aan te leveren. Reacties kun je richten aan: PenO@bewegenwerkt.nl   

Voor meer informatie over de functie kun je bellen naar de afdeling P&O: 085 073 33 00