Vacature medewerker ICT

Wij zijn op zoek naar een aankomend ICT ontwikkelaar!

Wij zijn op zoek naar versterking voor onze ICT afdeling! Het gaat om een leuke baan met veel diversiteit in taken op ICT vlak voor 2- 3 dagen (16-24 uur) of 32-38 uur in de week.

Wil je werken in een informele middelgrote organisatie, die zich bezighoudt met sociaal/ maatschappelijke thema's, en waar de lijnen kort zijn? Wij zijn op zoek naar een ICT held, die zich met name gaat richten op de verdere ontwikkeling en ondersteuning op de door ons ontwikkelde software. Het betreft geen servicedesk/ helpdesk vacature; dit hebben wij ondergebracht bij onze externe ICT partner PCI. Dus heb je al wat ervaring met ontwikkelen/ programmeren (mag ook hobbymatig) en wil je je hier verder in ontwikkelen, lees dan snel verder!

Taken

  • Collega’s ondersteunen op ICT vlak, veelal remote
  • Bouwen van enquêtes en rapportages
  • Samen met onze ICT partner onze Microsoft Azure omgeving beheren
  • Ontwikkelen van workflows en sjablonen

Vereist

  • Afgeronde MBO ICT opleiding op niveau 4
  • (Enige) ervaring in het bouwen van scripts en ontwikkelen van software (al dan niet hobbymatig); dit is een harde eis!
  • Bekend met MVC structuur / OOP
  • In staat om vragen en incidenten te analyseren en om te zetten tot actie
  • Je blijft jezelf ontwikkelen en uitdagen
  • In staat om zelfstandig te werken.
  • Verstaat de kunst om IT problemen helder te krijgen bij collega’s met weinig IT affiniteit of kennis, en weet voor hen een passende oplossing te vinden.
  • Affiniteit met vitaliteit, gezonde leefstijl

Kennis van (in volgorde van belang)

  • Microsoft Azure AD
  • Office 365
  • Linux, MySQL, PHP, Javascript
  • Laravel
  • Git
  • Microsoft Azure WebApps, MS-SQL

Wat bieden we?

  • Mogelijkheid om een aanvullende opleiding te volgen
  • Flexibele werklocatie; vanuit het hoofdkantoor in Almelo of vanuit huis
  • Duur: jaarcontract, met mogelijkheid op verlenging
  • Salaris: afhankelijk van werkervaring; €2200,- tot €3500,- bruto per maand op fulltime basis
  • Reiskostenvergoeding: 0,19 per kilometer of OV kosten vergoed
  • Gebruik van laptop en telefoon
  • Pensioenregeling
  • 8% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen bij fulltime dienstverband
  • Ontwikkelbudget

Je werkt nauw samen met onze ICT coördinator. De werkdagen zijn in overleg, thuiswerken behoort tot de mogelijkheden. Werk je liever op ons hoofkantoor dan kan dat in Almelo. Als organisatie bieden wij veel diversiteit aan in werkzaamheden met veel samenwerking en staan we altijd open voor nieuwe en eigen inbreng. Bij ons werk je in een ontspannen en collegiale sfeer.

Wie zijn wij

Wij zijn Bewegen Werkt, een landelijk werkende organisatie gespecialiseerd in duurzame inzetbaarheid, participatie en stoppen met roken. Ons doel is om mensen in het hele land in beweging te krijgen, waardoor zij onder andere sneller participeren en duurzamer inzetbaar zijn. Eigenlijk kun je ons zien als een organisatie die er heel veel aan doet om mensen gezond en gelukkig te maken en te houden. Of het nu werkgevers, werknemers of werkzoekenden zijn, onze drive om een verschil te maken is groot!

Zie jij het al helemaal voor je? Wacht niet langer en reageer dan snel op deze vacature door een motivatiebrief te schrijven en deze samen met je cv te mailen naar peno@bewegenwerkt.nl.

Voor meer informatie over de functie kun je bellen naar Marieke Nijland, P&O adviseur: 085 073 33 00.